úterý 28. ledna 2014

Úryvkové úterý - Indigové kouzlo

Meme pořádané AliPeli.



Kniha: Indigové kouzlo
Série a číslo dílu: Pokrevní pouta 3
Autor: Richelle Mead
Vydáno v překladu: 2013
Nakladatelství: Domino



Nebylo to poprvé, kdy mě vytáhli z postele kvůli důležitému úkolu. Ale bylo to poprvé, kdy se mě někdo vyptával na něco tak osobního.
„Jste panna?“
„Co?“ Rozespale jsem si promnula oči pro případ, že se jedná o nějaký bizarní sen, který se co nevidět rozplyne. Asi před pěti minutami mě probudilo naléhavé zvonění telefonu a ještě jsem se tak docela neprobrala.
Moje učitelka dějepisu, profesorka Terwilligerová, se ke mně naklonila blíž a jako na divadle hlasitě zašeptala: „Ptala jsem se, jestli jste panna.“
„Ehm, ano…“
Teď už jsem se probrala a nervózně se rozhlížela po hale své koleje, abych se ujistila, že náš šílený rozhovor nikdo neposlouchá. Ale nemusela jsem se obávat. Kromě znuděné vychovatelky v recepci na druhém konci haly tam nikdo nebyl. Nejspíš proto, že každý normální člověk takhle pozdě v noci už dávno spí. Když mě před chvílí vzbudil telefonát profesorky Terwilligerové, trvala na tom, že se se mnou musí sejít, protože se jedná o záležitost „života a smrti“. Nečekala jsem, že mě bude vyslýchat ohledně mého soukromého života.
O krok couvla a vydechla úlevou. „Ano, samozřejmě. Jistěže jste panna.“
Přimhouřila jsem oči a nevěděla, jestli mě to má urážet, nebo ne. „Samozřejmě? Co to má znamenat? Co se děje?“
Okamžitě se vzpamatovala a posunula si po nose brýle s kovovými obroučkami. Pořád jí klouzaly dolů. „Teď není čas na vysvětlování. Musíme jít.“ Popadla mě za paži, ale já jsem zůstala stát.
„Madam, jsou tři hodiny ráno!“ Aby pochopila vážnost situace, ještě jsem dodala: „Zítra je škola.“
„To je jedno.“ Otočila se k recepční a přes celou halu na ni křikla: „Beru si s sebou Sydney Melroseovou. Paní Weathersová se se mnou může dohadovat o večerce zítra.“


Poznámka: Jak někteří jistě víte, tuto sérii nemám moc ráda a čtu ji jen kvůli VA, ale tenhle úryvek mě prostě dostal :D tak doufám, že vás taky pobavil :)

Žádné komentáře:

Okomentovat