sobota 26. dubna 2014

Christina Lauren - Božský bastard

 


Název: Božský bastard
Autor: Christina Lauren
Série: Božský bastard
Díl: 1.
Nakladatelství: Jota
Rok vydání: 2013


Anotace:

Ambiciózní praktikantka. Perfekcionistický šéf. A pořádná spousta šikany.

Náročný, bezohledný… a naprosto neodolatelný! Božský Bastard.

Chloe Millsová, zatraceně chytrá a pracovitá studentka obchodní administrativy, má jediný problém: svého šéfa, Bennetta Ryana. Je náročný, neomalený, bezohledný – a naprosto neodolatelný. Božský bastard.

Bennett se vrátil z Francie do Chicaga, aby zaujal významný post v obrovském rodinném podniku. Vůbec nečekal, že ta asistentka, která mu v zahraničí na dálku pomáhala, je nádherné, nevinně provokativní – naprosto nesnesitelné – stvoření, se kterým se teď bude muset vídat každý den. Navzdory drbům nikdy nebyl příznivce románků na pracovišti. Jenže Chloe pro něj představuje takové pokušení, že je ochotný pravidla ohnout – nebo je rovnou poslat k čertu – pokud to znamená, že bude jeho. Kdykoli a kdekoli.

Když ovšem jejich vzájemná touha dostoupí zlomového bodu, budou se muset Bennett a Chloe rozhodnout, co všechno jsou ochotni obětovat, aby jeden druhého získali.



Zhodnocení:

Hned na začátku zjistíte, že Božský bastard je to pravé označení pro nesnesitelného chlapa jako je Bennett Ryne – pro mě opravdu výstižná přezdívka. Ovšem jeho sekretářka Chloe si rozhodně nenechá nic líbit a vrací mu stejnou mincí.

Vše, na čem je tato kniha založená, je až primitivní dějová linie o tom, jak se do sebe zamilovali sekretářka a její šéf – nejdříve přes „postel“ jestli se tomu tak dá říci. Můžu s údivem podotknout, že tolik dobře napsaných scén sexu na tolika různých místech, jsem v jedné knize ještě nikdy nenašla. Sice nemám ráda knihy, kde se sexuje v každé kapitole, ale tahle byla příjemnou změnou, díky velice čtivému stylu autorčina psaní.

Také mě zaujalo to, že se autorka pouštěla do popisu scén z pohledu muže, Bennetta, které zvládla na můj vkus velice bravurně. Příběh tak nenásilně přebíhal z hlavy Chloe do hlavy Bennetta, a díky tomu, se čtenář dozví mnohem více o obou hlavních postavách.

Konec knihy byl pro mě až příliš předvídatelný, proto jsem si knihu neoblíbila kvůli ději, ale hlavně kvůli její čtivosti a určitě bych ji doporučila těm, kdo mají tento druh knih rádi.

Jediné, co mě teď po dočtení knihy mrzí je, že jsem zjistila, že ji chtějí natáčet. Ano, čuchám, čuchám další zpackaný film podle knižní předlohy.

Žádné komentáře:

Okomentovat