pátek 23. ledna 2015

Letošní čtecí výzvy (2015)

   Pokud jste zabloudili na můj blog, jistě si říkáte, že jsem se musela zbláznit. Tolik čtecích výzev rozhodně nelze stihnout. A máte částečně pravdu.
   Abych vysvětlila své počínání, musím říct, že minulý rok jsem se zapojila pouze do Velké čtecí výzvy od Nikky Finn a měla jsem docela problémy ji splnit, načež jsem ji ani nesplnila.
   Tento rok jsem se rozhodla zapojit celkem do pěti výzev a to z toho důvodu, abych si vyzkoušela, která mi nejvíce sedí.


   Nejjednodušší výzvou podle mě bude Knižní výzva na rok 2015 od Ells, kde jde pouze o to, kolik knih za rok přečtete.
   Zvolila jsem si metu 50 knih za rok, což pro mě většinou nebývá problém.




   Další, podle mě poměrně jednoduchou výzvou by měla být Reading Challenge od Ronnie, protože se jedná spíše o to, zařadit některou z knih, které jste četli, do "kategorie", jak na vás vlastně kniha působila. Nebo si vybrat knihu, která odpovídá popisu v téhle výzvě.
   Proč na mě působí jednoduše?
  Každý z nás bere knihy a příběhy v nich dost subjektivně, proto je možné si knihu podle sebe přiřadit tam, kde máte pocit, že by měla být. Dává to určitou volnost při vyplňování, proto doufám, že se mi podaří tuhle výzvu splnit poměrně rychle.

  Musím říci, že Cestovatelská knižní výzva od KejBí, mě letos oslovila asi nejvíce. Moc se mi zalíbil nápad s výpravami do různých zemí, protože zatímco v normálním životě, zase tak často necestuji, v knihách se dostávám na všelijaká místa a tady si je mohu zapsat, což mě nikdy před tím nenapadlo.
   Metu mám zatím na deseti, ale určitě budu zvyšovat.

   A tady se už dostáváme k těm opravdu těžkým výzvám. S knihou vždy a všude od Carmen, budu mít určitě velké problémy. Když totiž někde čtu, rozhodně mě u toho nenapadne, se vyfotit. Ještě k tomu na takových šílených místech jako je okenní parapet.
   Ale i tak jsem zvědavá, kolik toho zvládnu nafotit, která místa s knihami navštívím a kolik zábavy u toho zažiji.

   Ano, ano, moje prokletí. Velká čtecí výzva pro rok 2015 od Nikki Finn.
   Zapojila jsem se minulý rok s tím, že to pro mě bude brnkačka. Rozhodně nebyla a nebude ani tento rok.
    Nejvíce mi dalo zabrat vyplňování podle abecedy. Ať jsem četla, co jsem četla, většina knih začínala stejnými písmeny, což jsem si ale většinou uvědomila, až když jsem ji chtěla zapsat do výzvy.
   Doufám, že se mi letos podaří. Určitě to bude chtít větší kreativitu z mé strany, ale já to zvládnu - rozhodně lépe, než minulý rok.


1 komentář:

  1. Okrem výzvy s knihou vždy a všude sa tiež snažím o tie ostatné :D

    Inak ak máš rada knihy, tu je jedna súťaž: http://janeismystery.blogspot.sk/2015/04/knizny-kviz-sutaz.html

    OdpovědětVymazat