neděle 2. srpna 2015

Hudba mého srdce (1)


Od Tylor Swift ke coverům.


Není to tak dávno, co mě oslovily některé písničky od Taylor Swift, i když jsem jí nikdy neholdovala, nějak si mě získala svou ztřeštěností a obzvlášť písničkou Blanket Space, protože je v ní kus pravdy. V každém z nás se skrývá to dobré i to zlé a ve vztazích je často těžké skloubit všechno dohromady, abychom si rozuměli.

Jenže, jednoho dne se mi v nabídce dalších videí objevil cover na tuto písničku a co se nestalo... Zamilovala jsem se do dalších. Obecně covery hodně vyhledávám, protože často nacházím takové talenty, že se nestačím divit.

Jsou to sestry a jejich hlasy k sobě krásně ladí. Občas, když si ty dvě dám do sluchátek, je to takový zážitek, že mi tečou slzy, jak skvělé jsou. Posuďte sami.

Zrovna včera jsem natrefila na jejich nejnovější video, kde k sobě přibraly svou kamarádku a zmixovaly tři songy. Něco neuvěřitelného.

Tak doufám, že vás alespoň trochu písničky nadchnou. Pro mě jsou skvělým relaxem a pohlazením na uších duši.


Žádné komentáře:

Okomentovat