středa 5. února 2014

Filmy, na které se těším (leden 2014)



Pro ty, kdo neumí anglicky jsem přidala odkazy na csfd, kde najdete trailery s českýma titulkama.


The Adventurer: The Curse of the Midas Box

Volný překlad (oficiální jsem nenašla): Dobrodruh: Kletba Midasovy skříňky
Premiéra: 10. 1. 2014
Více informací na csfd: ZDE
Poznámka: Dobrodružné filmy mám ráda a tenhle mě dost zaujal, tak uvidíme po skouknutí.


 

The Legend of Hercules

U nás: Herkules: Zrození legendy
Premiéra: 10. 1. 2014
U nás v kinech od 23. 1. 2014
Více informací na csfd: ZDE 
Poznámka: Na seriálu o Herkulovi jsem vyrostla, proto jsem zvědavá na nové zpracování. Podle traileru to vypadá na mnohem propracovanější příběh, tak snad to tak opravdu bude. Možná překvapí i sám Kellan Lutz, kterého má spousta z nás zafixovaného, jako upíra ze Stmívání.



I, Frankenstein


U nás: Já, Frankenstein
Premiéra: 24. 1. 2014
U nás v kinech od 30. 1. 2014
Více informací na csfd: ZDE
Poznámka: Sice už je ten příběh trochu ohraná písnička, ale ty efekty a akce se mi hodně líbí, takže se na film určitě kouknu.



 

That Awkward Moment

Volný překlad: Ten trapný moment / Oficiálně spolu chodíme? (pochozí z neoficiálního názvu)
Premiéra:  31. 1. 2014
U nás v kinech od 27. 3. 2014
Více informací na csfd: ZDE
Poznámka: Ach, já prostě miluju tyhle romantické komedie :D


At Middleton


U nás: Middletonská romance
Premiéra: 31. 1. 2014
Více informací na csfd: ZDE
Poznámka: Trocha romantiky i pro dospělé :)



To je prozatím ode mě vše. Pokud se na některý z filmů kouknete, určitě mi napište, zda se vám líbil :)

1 komentář:

  1. Díky za tipy, všechny vypadají zajímavě a to i přesto, že "Zefrona" dvakrát nemusím =)

    OdpovědětVymazat