sobota 15. února 2014

Návrat 50ti odstínů aneb kam ten svět spěje...

Fanoušci 50ti odstínů šedi a dalších dvou dílů, máte se na co těšit.
Autorka se rozhodla napsat celou sérii znova z pohledu Christiana Greye.
Více informací ZDE



Pokud jste fanynkou této série, raději dál nečtěte...


Můj názor:

Neuvěřitelné se stává neuvěřitelnějším!
Když svět šílel z prvního dílu této série a lidé se mě ptali, zda už jsem knihu četla, říkala jsem: "Ne, neláká mě to."
Když začalo šílenství stoupat do nehorázných výšin a já zjistila, že má být série Fan Fiction na Stmívání, řekla jsem si: "To může být dobré, Stmívání se mi přece líbilo."
Po přetrpění prvního dílu a části druhého, kdy jsem si musela neustále představovat pořád ty samé scénky dokola asi v tomhle pořadí - zadržela dech, zčervenala, její vnitřní bohyně metala kotrmelce, obracela oči v sloup, zčervenala, sex, zčervenala, vnitřní bohyně tančila oslavný taneček, sex, zčervenala... no asi chápete - jsem seděla několik minut a nevěřícně zírala do prázdna, jestli se mi to všechno náhodou nezdálo.
Opravdu jsem nepochopila, jak se taková snůžka keců mohla dostat mezi bestsellery a myslím, že jsem utrpěla lehkou psychickou újmu.
To, že se vůbec někdo odvážil vydat tak špatně napsanou knihu, jsem mohla považovat za chybu. To, že vyšly další dva díly... no dobře, asi chtěli dokončit sérii.
Ale to, že autorka napíše tohle celé ještě jednou, mě naprosto odrovnalo.
Popravdě doufám, že se mě už nikdy nikdo nezeptá, zda jsem tuhle sérii (nebo tu nově přepsanou) četla, protože by se asi také mohlo stát, že ten člověk přijde k fyzické újmě, až ho praštím, aby se vzpamatoval.

A na závěr sem dávám video, které mě vždycky pobaví.



Žádné komentáře:

Okomentovat